راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم

مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر قزوین امروز در محکومیت جنایت وحشیانه داعش که دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر قزوین امروز -جمعه پانزدهم دی‌- در محکومیت جنایت وحشیانه داعش در گلزار شهدای کرمان در مسیر مسجدالنبی (ص) تا سبزه‌میدان تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم

در این تظاهرات که با حضور مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد، راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی مانند «ما اهل کوفه نیستیم اهل تنها بماند، این خدعه آمریکاست هیهات من‌الذله، ایران دوباره غوغاست هیهات من‌الذله، این بار نوبت ماست هیهات من‌الذله، این انقلاب پابرجاست هیهات من‌الذله، سپاه والامقام انتقام انتقام و لشکر والامقام انتقام انتقام» انزجار و نفرت خود را نسبت به ددمنشی تروریست‌های دست‌پرورده مستکبران نشان دادند.

همچنین در این راهپیمایی تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در تسلیت و محکومیت این حادثه تروریستی به دست داشتند و بعضی از تظاهرکننده‌ها هم پرچم‌های فلسطین را به دست داشته و در محکومیت جنایات جنگی اسرائیل و عیادی آن در کرمان شعارهایی سر دادند.

در پایان این راهپیمایی هم بیانیه محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط مجری مراسم قرائت شد که بندهای مختلف آن با تأیید و تکبیر راه‌پیمانان و نمازگزاران قزوینی همراه شد.

کد خبر 717582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.