صهیونیست‌ها عصبانیت ناشی از شکست‌ها را بر سر زنان و کودکان خالی می‌کنند

امام‌ جمعه موقت سمیرم گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده و باید یک جوری عصبانیتش را بر سر زنان و کودکان خالی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم بهرامی ظهر امروز_ جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، ضمن عرض تسلیت شهادت جمع زیادی از هموطنان‌مان به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: دعا می‌کنیم خداوند به خانواده‌ها صبر عطا کند و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی داریم.

وی افزود: حادثه‌ای که نتیجه عقده‌گشایی و عصبانیت رژیم صهیونیستی است و وقتی دشمن در جبهه شکست می‌خورد از کودکان تلفات می‌گیرد که این تجربه را در جنگ تحمیلی هم به یاد داریم.

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده و باید یک جوری عصبانیتش را بر سر زنان و کودکان خالی کند.

وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی این جنایت یقیناً صهیونیست است و با این‌که داعش بعد از گذشت ۳۰ ساعت مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت، اما در بیانیه صوتی داعش که قبل از آن منتشر شده بود اسمی از جنایت کرمان نبود و مشخص است که از رژیم صهیونیستی دستور می‌گیرد.

بهرامی عنوان کرد: این کار رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است و مقام معظم رهبری در بیانیه تسلیتی که صادر کردند، گفتند که سربازان راه روشن سلیمانی رذیلت و جنایت این‌ها را فراموش نخواهند کرد و چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد شرارت‌زا که این‌ها را به گمراهی کشانده است از هم‌اکنون آماج قطعی مجازات و سرکوب عادلانه خواهند بود و بدانند این فاجعه‌آفرینی پاسخی سخت در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هدف دشمن شرکت نکردن و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات از دشمن انتقام بگیرند.

امام جمعه موقت سمیرم در ادامه گفت: بحث نظام سیاسی اسلام طبق آیات قرآن مردم سالاری دینی است؛ نظامی که خدا برای ما تعریف کرده مردم سالاری دینی است که قرار است در جامعه سیاسی حاکم شود.

کد خبر 717578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.