مکتب شهید سلیمانی یک مکتب محدود به مرزهای ملی نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب محدود به مرزهای ملی نیست، بلکه یک مکتب انسان‌ساز و عمیق جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز_ پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی، فقط یک اسم و عنوان نیست، بلکه یک مکتب انسان‌ساز است که بشریت را به‌سوی کمال و معنویت هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی و راه امام راحل و مقام معظم رهبری، انسان ساز است افزود: باید همواره در مقابل نقشه‌های پلید دشمن جنایتکار هوشیار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید نیروهای بسیج و فراجا و سپاه و… از آمادگی کامل برخوردار باشند و ضریب هوشیاری و مراقبت را در تمامی زمینه‌ها چندین برابر افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: داعش با حمایت استکبار جهانی در کشورهای اسلامی مرتکب جنایت می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه آمریکا داعش را ایجاد کرده است اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان یک خانواده ۹ شهید تقدیم کردند و تعدادی از افاغنه و دانش آموزان هم در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: معیار پیروزی تقوا است و همیشه جبهه تقوا و حزب الله و حماس پیروز هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: حماس هجده سال در محاصره بود و با رژیم صهیونیستی می‌جنگید و هم اینک در عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل و آمریکا، شکست خورده اخلاقی هستند زیرا معیار اخلاقی را رعایت نکردند.

وی اضافه کرد: دیروز رزمندگان حماس با سنگ و سلاح دست ساز جنگیدند و امروز با موشک به مقابله با اسرائیل می‌پردازند، رژیم صهیونیستی با تلاش‌های فراوان هنوز موفق نشده یک اسیر خود را آزاد کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شورای نگهبان فهرست داوطلبان مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور ارسال و وزارت کشور به استان‌ها اعلام کرده است.

وی ادامه داد: کاندیداها سه روز فرصت اعتراض دارند، تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر در این مرحله تأیید شدند و امید می‌رود در نهایت با آمادگی لازم ۲۹۰ نفر نماینده شایسته با ضریب اطمینان بالا در یک انتخابات باشکوه انتخاب شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه جناح‌های سیاسی نباید به دنبال مسائل انحرافی بروند، گفت: احزاب اگر حرفی دارند بر مسیر قانون انتخابات و پای صندوق‌های رأی نظرات خود را بیان کنند.

وی افزود: انتخابات معیار است و باید با رفتن به پای صندوق‌های رأی نظرات خود را اعلام کرد.

کد خبر 717575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.