خروش مردم قم علیه عاملان جنایت تروریستی کرمان

مردم قم با برپایی راهپیمایی گسترده‌ای جنایات تروریستی در کرمان را محکوم کرده و خواستار مجازات جنایتکاران شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، به دنبال وقوع حادثه تروریستی خونبار در شهر کرمان و در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم قم امروز - جمعه پانزدهم دی ماه - طی راهپیمایی پرشکوهی، این جنایات را محکوم کردند.

راهپیمایی روز جمعه مردم قم پس از اقامه نماز جمعه آغاز شد و اقشار مختلف مردم شهر قم در این حرکت باشکوه شرکت کرده و با سردادن شعارهای استکبارستیزانه، خواستار مجازات عاملان این اقدام تروریستی شدند.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس آغاز شده و تا میدان جانبازان و حرم مطهر ادامه یافت. پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از جمله تصاویری بود که راهپیمایان با خود حمل می‌کردند.

در اقدام تروریستی رخ داده در روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، ۸۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادن که ۱۲ نفر از شهدا زیر ۱۵ سال داشتند.

خروش مردم قم علیه عاملان جنایت تروریستی کرمان

همچنین در روزهای اخیر مراجع عظام تقلید و علمای قم در پیام‌های جداگانه‌ای، جنایت علیه ملت ایران را محکوم کردند.

آیت الله عبدالله جوادی آملی، آیت الله حسین نوری همدانی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله ناصر مکارم شیرازی و آیت الله جعفر سبحانی در پیام‌هایی جداگانه ضمن محکومیت این جنایت، خواستار مجازات عاملان آن شدند.

به دنبال این حادثه دردناک، پرچم مشکی عزا بر فراز گنبد حضرت فاطمه معصومه (س) و پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد مسجد جمکران افراشته شده و خیابان‌های شهر قم سیاهپوش شد.

کد خبر 717574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.