اقدامات ناجوانمردانه دشمنان اثری در عزم و اراده مردم ایران نخواهد داشت

امام جمعه مبارکه گفت: حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان اقدام ناجوانمردانه ای بود که موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد اما دشمنان باید بدانند این گونه اقدامات اثری در عزم و اراده واقعی ملت ایران نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی امروز _جمعه، پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ادامه دارد و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم کرمان توسط آمریکا، اسرائیل غاصب و مزدوران آنها به شهادت رسیدند ادامه داد: دولتمردان جنایتکار آمریکا و اسرائیل غاصب شریک جرم اصلی جنایت اخیر تروریستی کرمان هستند.

امام جمعه مبارکه، با محکوم کردن کشتار مردم کرمان اضافه کرد: آمریکا، اسرائیل غاصب و داعش در هر جنایتی که علیه ملت ایران انجام می‌شود، دخالت دارند.

وی تاکید کرد: در صورتیکه ملت و مسئولان ما بصیرت داشته باشند و به وظایف دینی و ملی خود عمل کنند، دشمنان داخلی و خارجی متحمل شکست خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت حضور در انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: مردم باید برای شکست توطئه‌های دشمنان با درک شرایط کشور و منطقه حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشند.

کد خبر 717570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.