کشتن زنان و کودکان در هیچ جای دنیا نشانه قدرت نیست

امام جمعه شهرکرد گفت: کشتن و زن و کودک در هیچ جای دنیا نشان قدرت نیست، انتقام شهدای خود را خواهیم گرفت، راهبرد جمهوری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است و این راهبرد نیازمند صبر راهبردی است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز _جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: از لحظه انفجار کرمان تاکنون مزار شهید سلیمانی لحظه‌ای خالی نشده است، سراسر ایران تنفر از رژیم صهیونیستی شده و محبوبیت شهید سلیمانی بیشتر از پیش شده است.

وی خطاب به آمریکا و رژیم صهیونیستی افزود: شهید سلیمانی را از این ملت گرفتید، شهدای هسته‌ای را گرفتید، اما با صدها سلیمانی و صدها احمدی روشن چه خواهید کرد؟ این ملت را تحریم کردید، فشارهای اقتصادی و فشارهای فراوان و گوناگون به این کشور وارد کردید، اما نتیجه چیزی جز بالا رفتن عزم و عزت این ملت نبود.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کشتن زن و کودک در هیچ جای دنیا نشان قدرت نیست، دشمن امروز در غزه شکست مهلکی خورد.

نکونام اضافه کرد: انتقام شهدای خود را خواهیم گرفت، راهبرد جمهوری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است و این راهبرد نیازمند صبر راهبردی است‌.

وی خاطرنشان کرد: داعش امروز داعش گذشته نیست و آمریکا صحنه‌گردان آن است، متهم اصلی این حادثه سازمان سیا و موساد است.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با آن همه کشتار و تخریب نتوانست حماس را از پای درآورد و حماس از گذشته قوی‌تر و هوشیار تر عمل می‌کند.

وی با اشاره به کشف حجاب در زمان رضاشاه تصریح کرد: زنان و دختران آن زمان مقابل این توطئه انگلیسی و استعماری ایستادگی کردند و اجازه ندادند با بی‌عفتی جامعه را خراب کنند.

نکونام ادامه داد: امروز هم این توطئه استعماری در کشور وجود دارد و زنان بصیر و دختران مؤمن در مقابل این توطئه ایستاده‌اند و با حضور در عرصه اجتماعی و عفت حجاب جهادگونه عمل می‌کنند.

کد خبر 717567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.