اگر مرد هستید با ما بجنگید؛ چرا کودکان مظلوم را به شهادت می‌رسانید؟

فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز نقطه‌ای اندازه سر سوزن هم در اختیار داعش نیست؛ ناپیدا شده‌اند و در میان لانه‌ها سکنی گزیده‌اند، این‌ها فقط به عنوان عوامل آمریکا و اسرائیل عمل می‌کنند و به آن‌ها هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید با ما بجنگید؛ چرا زنان و کودکان مظلوم را به شهادت می‌رسانید؟

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سردار حسین سلامی امروز _جمعه پانزدهم دی_ در مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی دفاع و زائران اسطوره فراموش ناشدنی تاریخ اسلام، اظهار کرد: در طول دهه‌های گذشته حوادث سخت و دردناکی بر کرمان گذشته است و بنده توفیق داشته‌ام در همه این حوادث مصیبت‌بار کنار این مردم عزیز شاهد هنرنمایی روح صبر، استقامت، نجابت و مظلومیت مردم کرمان باشم.

وی با اشاره به اینکه ما شکوه صبر، عظمت نجابت، وسعت ایمان، امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم، افزود: امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان که خود دیار شهادت است؛ کرمان مشهد شهیدان ماست و ما در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ، شاهد عروج ۸۵ نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم؛ جایی که به تعبیر الهی قرآن این شهیدان نزد خداوند روزی خوارند و این بشارت برای خانواده‌های عزیز و بازماندگان صبور آن‌هاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم عزادار کرمان گفت: یک ملت امروز به افتخار عظمت شهیدان شما از جای بر می‌خیزد تا اسلام و درخشش طلوع منور خورشید دین را در گستره جهان اسلام ببیند؛ به فضل الهی انتقام از همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد و البته انتقام این شهیدان قبل از شهادت‌شان از دشمن گرفته شده است و این شهادت‌ها بازتاب، عکس‌العمل و پژواک ضربه‌های سختی است که بر پیکره استکبار و عوامل منطقه‌ای و درونی آن وارد شده است.

وی با بیان اینکه در دهه‌های اخیر با قدرتی به نام آمریکا در نبرد واقعی بوده‌ایم اما در همه نبردها آمریکا را با شکست‌های خفت بار بدرقه کرده‌ایم، تصریح کرد: آمریکا که می‌خواست در عراق دولت‌سازی کند و ۱۳۵ هزار نیروی نظامی را گسترش دادند، در عراق شکست خوردند و آن قهرمان افسانه‌ای ما با اصحاب باوفایش آمریکا را از صفحه سیطره سیاسی عراق ناکام کرد و عراق از شر سلطه آمریکا نجات یافت در حالی که نظامیانشان به وفور در آن سرزمین حضور داشتند و امروز شکست خوردگان این سیاست‌اند.

سردار سلامی در ادامه به فرار مفتضحانه آمریکا که قصد سلطه سیاسی بر افغانستان را داشت اشاره کرد و افزود: آن‌ها می‌خواستند حزب الله را در لبنان از صفحه سیاسی و امنیتی آن کشور ساقط کنند؛ اما امروز همگان درخشش این قدرت آسمانی را در شرق مدیترانه می‌بینید؛ آن‌ها می‌خواستند نظام سوریه را به عنوان حلقه محوری مقاومت فروبپوشانند اما سوریه ماند و آمریکایی‌ها رفتند؛ در یمن، عراق، لبنان، سوریه و ایران تحریم کردند تا ملت ایران را فلج کنند، تحریمشان شکسته شد و شکست خوردند و خلیج فارس و تقریباً منطقه را تخلیه کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ قریه ای از بلاد اسلامی پا بگذارد، در حالی‌که اینان کسانی بودند که وقتی در سرزمین‌های اسلامی پا می‌گذاشتند، برایشان فرش قرمز پهن می‌شد، بیان کرد: امروز هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد و تسلط بر مسلمانان غیر ممکن شده است و آن‌ها راهبردی‌ترین و کلیدی‌ترین منطقه جهان را به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی از دست داده‌اند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: رژیم صهیونیستی که سیاست از بحر تا نهر یعنی از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند و می‌خواست غاصبان کامل سرزمین فلسطین شود و یک ملت ریشه‌دار اسلامی را در میان سیاست‌های غاصبانه خود دفن کنند، امروز می‌بینید چگونه فلسطین قهرمان که روزگاری با سنگ می‌جنگید، به برکت شهادت قهرمان نامدار اسلام و همه جریانات و گروه‌های مبارزان فلسطینی چگونه آن سرزمین و رژیم منحوس در مرز ممات قرار گرفته است؛ اما طوفان الاقصی شکست‌پذیری رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد.

وی با اشاره به اینکه هر روز ۲۰ صهیونیست در غزه به دست فلسطینیان قهرمان به هلاکت می رسند، ادوات نظامی آن‌ها خرد می‌شود و استخوان صهیونیست‌ها و مقاماتشان می‌شکند و آن‌ها دیگر چشم‌انداز مثبتی برای زندگی امن در آینده‌ای نزدیک نمی‌بینند، گفت: داعش که محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود، با مجاهدت جوانان انقلابی به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی شکست خورد و ناپدید شد و در نقشه سیاسی هیچ اثری از آن‌ها نیست و فقط به عنوان عوامل سیاست آمریکا و صهیونیستی عمل می‌کند.

سردار سلامی خطاب به دشمنان با بیان اینکه شما مردان تقابل با اصحاب غیور و استقامت نیستید، اضافه کرد: هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید، با ما بجنگید؛ چرا زنان و کودکان بی دفاع را می‌کشید؟ اگر مرد هستید، واضح و آشکار با ما طرف شوید؛ شما می‌دانید کشتن یک کودک معادل از بین بردن یک بشریت است؛ آیا می‌دانید شما اصحاب جهنم هستید؟ هر کجا باشید، شما را می‌یابیم و با مفقود شدن و فرار کردن نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید؛ اگر ۱۰۰۰ سال عمر کنید، شما را خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تحقق فرمان رهبری پیش می‌رویم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی فاتح قله‌های جدید خواهیم بود و پیروزی را ملاقات خواهیم کرد؛ بدانید ضرباتی که آن‌ها دریافت کرده‌اند، بسیار سخت بوده است و امروز مقامات اسرائیل هیچ راهی ندارند؛ اگر صحنه را ترک کنند و بروند، شکست خورده‌اند؛ اما مسلمین اگر شهید یا پیروز شوند، به رستگاری رسیده‌اند.

کد خبر 717518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.