دیدار خلجی با خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک در زاهدان

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در منزل خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک محمد حسن براهویی و مسلم شجاعیان به مقام ارجمند شهدای والامقام ادای احترام کرد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران استان، سپهر خلجی به همراه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و هیئت همراه امشب با حضور در منزل شهیدان محمد حسن براهویی و مسلم شجاعیان که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسیدند با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند.

سپهر خلجی در این دیدار اظهار کرد: در جریان این اقدام ناجوانمردانه، ایادی استکبار و تروریست‌ها تلاش کردند تا با القای اینکه این درگیری یک درگیری بین شیعه و سنی و یا بلوچ و فارس است، زمینه‌ساز تفرقه و اختلاف در بین مردم باشند اما در بین این شهدا افرادی از اهل سنت هم بودند که این خود نشانی از همبستگی و فداکاری بین مردم شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خانواده شهدا و ایثارگران را میراثی گران‌بها و الگویی برای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امیدواریم بتوانیم راه این شهیدان والا مقام را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ شهیدان مسلم شجاعیان و محمد حسن براهویی از پرسنل فراجا بودند که در بامداد ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ در پی حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده و در گلزار شهدای شهرستان زاهدان آرام گرفتند.

کد خبر 717485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.