باید مسئولان و مردم نسبت به نفوذ دشمن در ابعاد مختلف هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:باید همگان نسبت به نفوذ دشمن در ابعاد مختلف هوشیار بوده و ذره‌ای غفلت نکنند چراکه این مسئله هزینه‌های بزرگ و جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه پنجشنبه _چهاردهم دی_ در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهارکرد: برای اینکه انقلاب اسلامی به حرکت روبه رشد خود ادامه دهد باید قادر به شناسایی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان باشد از این رو باید همواره هوشیار باشیم و به خاطر دشمنیِ دشمنان، این هوشیاری پایانی ندارد.

وی افزود: دیروز در کرمان افراد خود فروخته‌ای در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دست به جنایت بزرگی زدند.

امام جمعه اراک با تسلیت این مصیبت جانکاه به امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و همه سرداران جبهه مقاومت که در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند تصریح کرد: در این جنایت نزدیک به صد نفر از هموطنانمان اعم از زن و مرد و کودک را مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این جنایت تروریستی ۲۸۰ نفر از هم وطنان ما را مجروح کردند و قلب امت، امام راحل و رهبر انقلاب را جریحه‌دار کردند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه کارنامه رژیم اسرائیل، ننگین‌ترین کارنامه در میان جنایتکاران است گفت: صهیونیست‌ها روی هیتلر، صدام حسین و دیگر جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند.

وی افزود: حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و مرد دیپلماسی و میدان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای جامعه امروز ما الگوست و قهرمان ایران اسلامی و قهرمان جهان اسلام است اظهارکرد: قدرت دشمن در برابر نیروهای مقاومت کارایی خود را از دست داده است و مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: شجاعت سردار سلیمانی و ابومهدی‌ها موجب شد سیطره داعش در منطقه از بین برود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه انجام اقدامات تروریستی در جهت منافع آمریکا و رژیم اسرائیل شکل می‌گیرد خاطرنشان کرد: باید ضریب هوشیاری مان را افزایش بدهیم چراکه توطئه و شگرد دشمنان متفاوت شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و جبهه پیروز مقاومت به مرحله‌ای از ضعف رسیدند که حتی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند و حتی به این مردم بیگناه هم رحم نمی‌کنند.

امام جمعه اراک گفت: حادثه تروریستی کرمان ناشی از اوج ذلت و شکست دشمنان از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه است.

کد خبر 717479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.