مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد

استاندار خراسان شمالی اقدام تروریستی کرمان را ناشی از ناامید دشمن از نابودی جمهوری اسلامی خواند و گفت: مردم مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امشب _ پنج شنبه چهاردهم دی_ در تجمع محکومیت حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: خلوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت وی شد بنابراین مکتب این شهید را پیروی و دنبال می‌کنیم.

وی افزود: انزجار خود را از حادثه تروریستی روز گذشته کرمان که استکبار جهانی آن را طراحی کرده بود تا افراد بیگناه، بی دفاع و کودکان به درجه رفیع شهادت نائل شوند، اعلام می‌کنیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه این اقدام مذبوحانه ناشی از ناامیدی دشمنان است، گفت: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شعار بنیادین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در وصف سردار دل‌ها می‌گویند که وی مکتب امام خمینی را دنبال کرده است و امام (ره) نیز با شجاعت دینی خود مسیر احیای ارزش‌های اسلامی را دنبال کرد.

حسین نژاد افزود: روز گذشته مردم با دلی پر از غصه به سمت گلزار شهدای کرمان پیش می‌روند که دشمنان و استکبار این حرکت مردمی و عشق بیکران نسبت به شهید سلیمانی را تاب نمی‌آورد و این اقدام را انجام دادند زیرا سردار دل‌ها تمام نقشه‌های آنان را سوزاند و این انزجار ما نیز همیشگی خواهد بود.

وی ضمن تسلیت و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان گفت: جمهوری اسلامی ایران به زودی ضربه محکم دیگری به دشمنان خواهد زد و دشمنان با دست نشاندگی آمریکا و اسرائیل بدانند که مشت محکمی از مردم ایران خواهند خورد.

کد خبر 717473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.