ولایت‌پذیری بارزترین ویژگی شهید سلیمانی بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ولایت‌پذیری بارزترین ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز _پنجشنبه، چهاردهم دی_ با حضور علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.

علی شعبانی در این مراسم ضمن محکومیت جنایت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به بیان روایتی از حضرت علی (ع) در وصف فضیلت‌های مالک اشتر به عنوان الگوی ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام پرداخت‌.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین احساس مسئولیت و توجه ویژه ایشان به خانواده شهدا اظهار کرد: ولایت‌پذیری بارزترین ویژگی شهید حاج قاسم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: وقتی که ۷۳ درصد از کل خاک سوریه توسط دشمنان تصرف شد و دولت بشار اسد در آستانه سقوط کامل بود، مقام معظم رهبری امر کردند که بشار باید بماند از این‌رو حاج قاسم هیچ وقت نگفتند، چگونه؟ فقط گفتند سمعا و طاعتا و این یعنی ولایت‌پذیری یک سرباز در مقابل ولی؛ البته این اطاعت از روی منطق هم بود و با تدبیر و درایت حاج قاسم به نتیجه هم رسید.

شعبانی تواضع، فروتنی، اخلاص، اقتدار و اشدا علی الکفار و رحما بی نهم را از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم برشمرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم یک پدیده نادر و دست نیافتنی نبود، بلکه مکتب حاج قاسم همان مکتب امامین انقلاب است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از همسر شهید حسین علیخانی از شهدای شاخص مدافع حرم استان کرمانشاه با اهدای لوح قدردانی شد.

کد خبر 717443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.