گزینشگر باید شجاعت لازم را داشته باشد

امام جمعه بجنورد گفت: گزینشگر باید شجاعت لازم را داشته باشد چون ممکن است فردی متصل به قدرت، شهرت، ثروت یا از خانواده‌های خود شما باشد، بنابراین شجاعت لازمه کار است و اگر کسی چنین شجاعتی را ندارد در بخش‌های دیگر مشغول کار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در گردهمایی گزینشگران خراسان شمالی به حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان اشاره داشت و اظهار کرد: این نوع بمب‌گذاری‌ها نه مردم را ضعیف می‌کند و نه باعث فراموشی شهید سلیمانی می‌شود، بلکه حضور مردم در صحنه‌ها را پررنگ‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت بالای گزینش بر کسی پوشیده نیست، افزود: کسی که مورد گزینش قرار می‌گیرد، نباید در مؤلفه‌های مورد بررسی کوتاهی انجام دهد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اگر کسی صلاحیت‌های لازم را داشته باشد، اما رد شود حق‌الناس بر گردن شما است و اگر فردی بدون صلاحیت مورد دلسوزی قرار گیرد باید پاسخگو باشید، بنابراین کار سختی دارید.

وی تاکید کرد: گزینشگر باید شجاعت لازم را داشته باشد چون ممکن است فردی متصل به قدرت، شهرت، ثروت یا از خانواده‌های خود شما باشد، بنابراین شجاعت لازمه کار است و اگر کسی چنین شجاعتی را ندارد در بخش‌های دیگر مشغول کار شود.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: در جهت تقویت ساختار مدیریت گزینش در سطح ملی تلاش می‌کنیم تا علاوه بر این موضوع انگیزش گزینشگران نیز افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه گزینشگران اطلاعات خود را باید افزایش دهند، افزود: گزینشگران ضمن اینکه باید افراد قوی باشند، لازم است دارای انگیزه شغلی نیز باشند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کار گزینشگران بسیار سخت است، بیان کرد: با توجه به اینکه گزینشگران بر روی اشخاص مطالعه می‌کنند که به مرور شناخته شده می‌شوند، بنابراین داشتن اصالت خانواده و افراد مرتبط با وی بسیار مهم است.

حسین‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: فردی که وارد یک دستگاه می‌شود بعدها ممکن است به مدیریت بالا برسد، بنابراین موضوع نفوذ همواره منجر به اتفاقات خاص شده است که گزینش به عنوان رکن مهم باید مورد توجه تمام مدیران باشد.

کد خبر 717410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.