اتاق فکر نخبگان و دانشگاهیان در معاونت خدمات شهری شیراز تشکیل شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تشکیل اتاق پروژه و اتاق فکر با استفاده از افراد خبره و دانشگاهی به ایجاد انضباط و تولید خلاقیت و تسهیل انجام امور در معاونت خدمات شهری کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، مسعود زارعی در جلسه هم‌اندیشی حوزه‌های تابعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: خدمات ارائه شده از سوی این معاونت درصد بالایی از اقدامات شهرداری را در بر می‌گیرد.

وی افزود: تشکیل اتاق پروژه و اتاق فکر با استفاده از افراد خبره و دانشگاهی به ایجاد انضباط و تولید خلاقیت و تسهیل انجام امور در معاونت خدمات شهری کمک خواهد کرد.

در این نشست همچنین روح‌اله خوشبخت، سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: همراهی و هم‌افزایی بین همه سازمان‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و حمایت شورای شهر محور اصلی موفقیت و دستیابی به اهداف بلند مدت خواهد بود.

وی افزود: یکپارچگی، تعهد و ایجاد تفکر سیستمی در کل مجموعه خدمات شهری راهگشای موضوعات و مشکلات خواهد بود.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین بر لزوم توجه و تمرکز جدی بر موضوعاتی همچون متمم بودجه و بودجه ۱۴۰۳، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و آمادگی برای مقابله با ناپایداری‌های جوی از جمله بارندگی‌ها تاکید کرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: در همه سازمان‌های مجموعه تشکیل کارگروه ویژه شامل ارتباطات و آموزش شهروندی، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی، کنترل پروژه، هوشمندسازی را بیش از گذشته مد نظر قرار دهند.

به گزارش ایمنا، توجه به نظارت، رصد و ارزیابی مستمر بر عملکرد مالی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها سازمان‌ها و اجرای طرح‌های مطالعاتی مصوب در حوزه معاونت خدمات شهری از دیگر موضوعات مورد تاکید سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این نشست بود.

کد خبر 717400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.