حاج‌ قاسم در عمل به منویات ولی‌فقیه سنگ تمام گذاشت

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه قاسم سلیمانی سرباز حقیقی ولایت فقیه بود، گفت: بعضی‌ها سختی بیان می‌کنند، اما در میدان عمل موفق به انجام آن نمی‌شوند با این وجود حاج‌قاسم سلیمانی در عمل به منویات ولی‌فقیه سنگ تمام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز -پنج‌شنبه چهاردهم دی‌ماه- در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مسجد رسول اکرم (ص) شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی رخساره عملی ولی فقیه بود، همچنان که هرچه ولی فقیه گفت او عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی سرباز حقیقی ولایت فقیه بود، اضافه کرد: بعضی‌ها سختی بیان می‌کنند، اما در میدان عمل موفق به انجام آن نمی‌شوند، اما حاج‌قاسم سلیمانی در عمل به منویات ولی فقیه سنگ تمام گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) حاج قاسم سلیمانی را تربیت‌یافته مکتب اسلام و امام‌خمینی (ره) دانست و گفت: سردار سلیمانی خصوصیت‌های بارزی دارد که می‌تواند امروز برای جوانان، مردم ما و همه آزادی‌خواهان عالم به عنوان یک الگوی رفتاری و عملی مطرح شود.

سردار رفیعی آتانی با ذکر اینکه قاسم سلیمانی در امور نظامی، خانواده و حوزه‌های سیاسی دارای ادب و اخلاق بود، ادامه داد: به هیچ‌وجه هیچ فردی را به غیر از نام محبت‌آمیز کوچک صدا نزد و او مردم را با عاطفه دوست داشت.

وی با اشاره به شاخصه‌های مکتب حاج قاسم عنوان کرد: مکتب یعنی اینکه خودت را نبینی و خدای متعال را ببینی و وقتی خودت را به خدا بسپاری او همه آبروها را به آدم می‌دهد.

فرمانده سپاه قزوین با بیان اینکه ۷۶ شاخصه شهید سلیمانی را از سخنان بزرگان و رزمندگان استخراج کرده است، گفت: حاج قاسم یک شخصیت با اصول و قابل فهم برای همه در تمام میدان‌ها بود و به معنای کامل سرباز مردم ایران و رهبری بود.

رفیعی آتانی افزود: او در سه موقعیت پیچیده و متفاوت که شامل فرماندهی لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، دوم در جنوب شرق زاهدان، سوم فرمانده نیروی قدس در کشورهای منطقه خاورمیانه بود، اصول اخلاقی و ادبی خود را کنار گذاشت و به معنای واقعی کلمه مرد اعتقادات و باورهای ناب اسلامی خود بود.

کد خبر 717398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.