حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در ۶۷۹ شعبه اخذ رأی استان سمنان

استاندار سمنان گفت: آماده سازی بیش از ۲۰ هزار نفر برای حضور در ۶۷۹ شعبه اخذ رأی و برگزاری روند انتخابات در روز ۱۱ اسفند، در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: نشست تبیینی با اقشار، گروه‌ها و جامعه های هدف با موضوع انتخابات در سطح استانی در حال انجام است، لذا ضرورت دارد تا در سطح شهرستان‌ها نیز این مهم تقویت شده و به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: وفاق، همدلی و صمیمیت خاصی در بین ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در ۱۱ اسفند سال جاری وجود دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: آماده سازی بیش از ۲۰ هزار نفر برای حضور در ۶۷۹ شعبه اخذ رأی و برگزاری روند انتخابات در روز ۱۱ اسفند، در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی در سطح استان نباید اجازه دهیم تا عملکرد دولت و نظام زیر سوال برده شده و در راستای تزریق یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم اقدام صورت گیرد.

وی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی و دوری از جانبداری از دیگر مباحثی است که باید مَدنظر تمامی دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها قرار داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: تاکنون در سطح استان و در دولت سیزدهم، اقدامات و دستاوردهای بسیار مطلوبی در حوزه‌های مختلف رشد اقتصادی، رشد تولید، کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و سایر موارد حاصل شده که ضرورت دارد تا در راستای امید آفرینی و افزایش رضایتمندی مردم، تبیین و اطلاع رسانی شود.

هاشمی اظهار کرد: اشرافیت بر قانون انتخابات توسط تمامی دست‌اندرکاران، قطعاً امر بسیار مهم و حساسی است که از طریق برگزاری دوره‌های لازم و همچنین قانون خوانی، محقق خواهد شد.

کد خبر 717395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.