مشارکت قوی در انتخابات سبب ایجاد امنیت می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: مشارکت قوی مردم در امر انتخابات، امنیت به وجود می‌آورد، حاکمیت نظام را تحکیم بخشیده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسنعلی عربی امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: مشارکت قوی مردم در امر انتخابات، امنیت به وجود می‌آورد، حاکمیت نظام را تحکیم بخشیده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی افزود: انتخابات یک امتحان بزرگ است و باید تلاش کنیم تا در این امتحان با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت بالای مردم پیروز شویم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: ما باید در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان آماده باشیم تا آنها به اهداف خبیث خود دست نیابند.

عربی با بیان اینکه اخلاص و توکل شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد خاص و عام بوده است، تصریح کرد: بر اساس جدول زمانبندی، صلاحیت‌ها در حوزه مجلس خبرگان بررسی شده است و به ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: مباحث مرتبط با برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند از دیگر موارد حائز اهمیت است که ارائه آموزش‌های لازم در این حوزه بسیار مورد تاکید است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد.

کد خبر 717394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.