اجرای ۷۱۲ متر سنگ‌فرش در خیابان‌های داوران و امام خمینی(ره)

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی و بهبود معابر شهری در چند روز گذشته ۷۱۲ مترمربع سنگ فرش که عمده عملیات آن در خیابان های داوران و حضرت امام خمینی(ره) بوده، در سطح منطقه چهار اراک عملیاتی شده است.

عباس فضل‌علی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ساماندهی و رفع نواقص سنگ فرش در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، شهرداری با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها، عملیات بهسازی و مرمت سنگ فرش معابر را در دستور کار قرار داده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا در چند روز گذشته ۷۱۲ مترمربع سنگ فرش که عمده عملیات آن در خیابان‌های داوران و حضرت امام خمینی (ره) بوده، در سطح منطقه چهار اراک عملیاتی شده است.

فضل‌علی ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول سطح شهر در راستای هدایت صحیح آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: این مهم در نیمه دوم سال به واسطه فرارسیدن فصل بارش و آب‌گرفتگی‌های فصلی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت: اجرای ۳۲۵ متر طول جدول نهری، ایستاده و کتابی طی چند روز گذشته در خیابان ۳۰ متری میقان و معبر جدیدالاحداث ولی آباد اجرایی شده است.

فضل‌علی ادامه داد: اجرای ۱۶۰ تن روکش آسفالت در خیابان‌های لعلی و شهدا همچنین نصب سرعت کاه تقاطع خیابان رنگرزها با داوران را از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح این منطقه عنوان کرد.

کد خبر 717385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    سنگ فرش خیابون لازم نیست دو سه تا ایستگاه تو شهر صنعتی بزارین که از کمر درد سر رپا موندن پدرمون در امد
  • آقاخان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    جان مادرتون دیگه ۱۰۰ متر کاشی کاری رو انجام پروژه و اعلام در روزنامه نکنید ما ایرانیم بزرگ و ثروتمند باید بهترین جاده ها و امکانات رو یسازیم نه صد متر کاشی و سنگ خیابون
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    آقای شهردار این پیاده روهای ۱۰ متری به چه درد مردم میخوره وقتی خیابونش بیست متره !!!!دومتر پیاده رو بسته ولی به فکر ترافیک خیابون امام وملک باشید از پیاده رو کم کنید به خیابون اضافه کنید اینقدر بودجه شهر و به زمین نزنید