کودک‌کشی صهیونیست‌ها زمینه‌ساز ریشه‌کن شدن آن‌ها است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: رکوردشکنی که صهیونیست‌ها نسبت به فرعون انجام دادند و بیش از ۶۰۰۰ کودک را به شهادت رساندند، مقدمه تجلی اسم عزیزالمقتدر خداوند برای ریشه کن شدن صهیونیست جهانی و مقدمه‌ای برای شکل‌گیری امت مهدوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین بانکی پور، امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در همایش بین‌المللی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: حضرت امام (ره) در نامه به گورباچف گفتند که باید نوابغتان را بشناسید و یکی از این شخصیت‌ها محی الدین عربی است. محی الدین در کتاب فصوص الحکم یک نکته لطیف قرآنی را مطرح می‌کند و می‌پرسد که حکمت کشته شدن اطفال به دست فرعون چه بود؟ به معنای دیگر چرا خدا گذاشت چنین مصیبت بزرگی رخ بدهد و این اطفال معصوم کشته شوند؟

وی افزود: دو نکته لطیف را به عنوان حکمت مطرح می‌کنم. نکته اول این است این بچه‌ها که مظلومانه کشته شدند، زمینه تجلی اسم عزیزالمقتدر را فراهم کردند و درواقع فرعون با کشتن این کودکان ریشه فرعونیان را زد و تجلی عزیزالمقتدر به معنای این بود که خداوند ریشه این سلسله را از بین خواهد برد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: نکته دوم این است که این اطفال حدیث الرب هستند و دلیل خضوع انسان‌ها در برابر اطفال همین است. فرعون جسم آنها را از بین برد ولی نفوس این کودکان متحد شد و مقدمه امت عظیم موسوی را تشکیل داد، پس حکمت کشته شدن این اطفال ریشه کن شدن فرعون و مقدمه‌ای برای حکومت موسوی بود.

وی خاطرنشان کرد: رکوردشکنی که صهیونیست‌ها نسبت به فرعون انجام دادند و بیش از ۶۰۰۰ کودک را به شهادت رساندند مقدمه تجلی اسم عزیزالمقتدر خداوند برای ریشه کن شدن صهیونیست جهانی و مقدمه‌ای برای شکل‌گیری امت مهدوی خواهد بود.

کد خبر 717374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.