حادثه تروریستی کرمان، خللی در   اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)استان اصفهان گفت: حادثه تروریستی کرمان، خللی در اراده ملت ما ایجاد نخواهد کرد و ما همچنان در راه شهدا ثابت‌قدم خواهیم ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا، صبح امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و هجدهمین سالگرد شهادت سردار حاج‌احمد کاظمی و مراسم بزرگداشت شهادت سیدرضی موسوی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، سبک زندگی حاج قاسم و روش و مرام او باید در قالب مکتب حاج قاسم تبیین شود.

وی افزود: حاج قاسم ۶۰ ویژگی از جمله اخلاص، عبادت و تهجد، ولایی بودن، مرد میدان بودن، نبوغ نظامی، بیان تأثیرگذار، رشادت و شجاعت داشت و هر شخصی می‌خواهد در مسیر او گام بردارد باید به این ویژگی‌ها توجه کند و آنچه حاج قاسم را سرباز ولایت و محبوب مردم جهان کرد، همین ویژگی‌ها بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به هجدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی، گفت: شهید کاظمی کسی بود که فردی مثل حاج قاسم با این همه ویژگی‌های بزرگ تصریح می‌کند که حاضرم همه سرمایه و عمرم را بدهم تا احمد را ببینم و صدای او را بشنوم.

وی با بیان اینکه این شهدا اسوه‌های ما و ستارگان آسمان هستند که راه را نشان می‌دهند، افزود: با تمسک به این شهدا در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پابرجا می‌مانیم.

فدا ادامه داد: حوادثی مثل حادثه تروریستی روز گذاشته ما را متوقف نخواهد کرد، ما در مسیری که در پیش گرفته‌ایم که همان مسیر امام حسین (ع)، مسیر عاشورا و راه شهدا است پابرجا خواهیم ماند.

وی با محکومیت جنایتی که روز گذشته در کرمان رقم خورد، خاطر نشان کرد: حادثه تروریستی کرمان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 717373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.