آمادگی لازم را در اجرای فرامین فرمانده کل قوا در هر زمینه‌ای داریم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی بسیار خوبی در اجرای فرامین فرمانده کل قوا در هر زمینه‌ای است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، اظهار کرد: امروز روز فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه خلبانی ما در دانشگاه شهید بابایی اصفهان است.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید در گذشته تمام خلبان‌ها در خارج از کشور تحصیل می‌کردند، اما مفتخریم که امروز تمام فارغ‌التحصیلان و خلبانانی که در گردان‌های پروازی ایران پرواز و از آسمان ایران اسلامی دفاع می‌کنند، از فارغ‌التحصیلان همین دانشگاه هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اهمیت آموزش خلبانان در این دانشگاه ابراز کرد: خدا را شاکریم که فرماندهان و مسئولان چه پروازی و چه فنی این پایگاه بسیار پای کار هستند و خلبانان خوبی را تحویل نظام جمهوری اسلامی می‌دهند.

وی ادامه داد: این خلبان‌ها ستوان‌های خلبان ولایت بودند و با تمام وجودشان وارد گردان‌های پروازی شدند و برای اجرای فرمان فرمانده کل قوا آماده هستند.

امیر واحدی تاکید کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی بسیار خوبی در اجرای فرامین فرمانده کل قوا در هر زمینه‌ای را دارد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران ابراز کرد: در اولین مرحله، صنایع هوایی و نیروی هوایی مورد این تحریم‌ها قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: عزیزان ما در نیروی هوایی توانستند هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذارند و با وجودی که روزی اجازه دست زدن به هواپیما نداشتیم، توانستیم به توانایی ساخت هواپیماهای پیشرفته دنیا دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به ساخت هواپیمای صاعقه و جت یاسین توسط وزارت دفاع و با کمک نیروی هوایی کشور، همچنین ورود موفقیت‌آمیز ایران به عرصه ساخت هواپیما اذعان کرد: امیدواریم روزبه‌روز این موفقیت‌ها بیشتر شود و به همه جهان ثابت کنیم که ما ایرانی هستیم، روی پای خود ایستاده‌ایم؛ ما خواستیم و توانستیم.

کد خبر 717349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.