اطلاع‌رسانی صحیح موجب مشارکت مردم در طرح‌ها و برنامه‌های دولت می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما مسئولان باید مردم را در جریان اهداف و اقدامات خود قرار دهیم، چراکه این امر می‌تواند موجب مشارکت مردم در طرح‌ها و برنامه‌های دولت و اجرای بهتر آن‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط استانداری، محمد کرمی در نشست شورای اداری استان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: آنچه امروز صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند، این است که مشکلاتی ایجاد کنند اما این انقلاب اراده الهی است و هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.

وی افزود: امروز از هیچ ترفند و تهدید دشمن هراس نداریم و تاکنون نیز از هیچ قدرتی واهمه نداشته‌ایم و به فضل الهی مقتدرانه پیش می‌رویم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خداوند از نهان و آشکار ما با خبر است، خاطرنشان کرد: عالم محضر خداست و او به آنچه انجام می‌شود شاهد و ناظر است بنابراین باید کار را برای رضایت الهی انجام دهیم.

کرمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، اضافه کرد: باید مردم را در جریان اهداف و کارهای خود قرار دهیم چرا که این امر می‌تواند موجب مشارکت مردم در طرح‌ها و برنامه‌های دولت شود.

وی تصریح کرد: شاهد انسجام خوبی در بین دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در استان هستیم که این امر می‌تواند به توسعه منطقه و سلامت اداری کمک شایانی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسئولیت ما سنگین است و هدف اصلی ما پیشبرد اسلام در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است بنابراین باید درست عمل کنیم.

کد خبر 717347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.