حادثه کرمان عمق کینه دشمنان نسبت به مکتب قاسم سلیمانی است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: حادثه کرمان عمق کینه دشمنان نسبت به مکتب قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در پیامی این حادثه را ناشی از عمق کینه و خصومت دشمنان نسبت به مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی بیان کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه غمبار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان که به شهادت و جراحت جمعی از زائران مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به ذوق زیارت سیدالشهدا مقاومت در آن مکان مقدس حضور یافتند، شد، موجب تالم خاطر اینجانب گردید.

این جنایت بار دیگر عمق کینه و خصومت دشمنان را نسبت به مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی نشان داد که به خیال خام خود با دست زدن به چنین اقداماتی می‌توانند مانع گسترش و نفوذ تفکر سلیمانی در قلب‌های مردم آزادیخواه گردند.

اینجانب این رخداد تلخ را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده‌های شهدا و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهیدان این واقعه آرزوی علو درجات و همنشینی با صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و سردار دل‌ها و برای مجروحین شفای عاجل خواستارم.»

کد خبر 717340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.