بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای شهر ‎کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، این وزارتخانه در پی حادثه تروریستی روز گذشته کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان، زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید ‎حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، را به شدت محکوم می‌نماید.

این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

به‌طور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر می‌کند و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به دشمنان شناخته شده ایران اسلامی خواهد شد.

بدیهی است دستگاه دیپلماسی در تعامل و همکاری با سایر مراجع ذی‌ربط کشور، همه ظرفیت سیاسی، حقوقی و بین‌المللی را برای محکومیت جهانی این حمله نفرت‌انگیز تروریستی و پیگرد و تعقیب آمران و مباشران تروریست آن به کار خواهد گرفت.

کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه این رخداد غم‌انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به‌خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و همجواری با سرباز قهرمان و شهید وطن و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌نماید.»

کد خبر 717315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.