شهادت برای ما فخر و مدالی بر سینه ماست

فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی گفت: شهادت برای ما فخر و مدالی بر سینه ماست و اشک و لبخند ما به سبب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس باهم آمیخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ابوحیدر البصری» امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در همایش بین المللی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: در این روز با قلوبی محزون یاد و خاطره‌ی حاج قاسم و ابومهدی را گرامی می‌داریم. شهادت یک فخر برای ما و مدالی بر سینه ماست و اشک و لبخند ما به سبب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس باهم آمیخته است.

وی افزود: ناراحتیم برای اینکه این افراد دیگر در بین ما نیستند و خوشحالیم که این افراد به مقام شهادت رسیدند، رحمت خداوند بر آنها باد.

فرمانده یگان موشکی حشد الشعبی تصریح کرد: این یک عزت و شرف برای این شهدای بزرگوار بود که برای خاک و دین و مذهب و کشورشان به شهادت رسیدند و بالاترین مقام از آن آنهاست چون جانشان را در راه خدا فدا کردند، هیچ ارزشی بالاتر از شهادت نیست. اسامی شما در قلوب و نفوس جامعه جاویدان شده است و نسل‌های کنونی و آینده این از جان گذشتگی شما را به خاطر خواهند سپرد.

البصری ادامه داد: شما بخاطر ثبات کشورتان به شهادت رسیدید و نماد کشورتان هستید. در مقابل شما شهیدان بزرگوار سر تعظیم فرو می‌آوریم چراکه در دفاع از دین و مقدسات به بزرگترین درجه مرگ یعنی شهادت در راه خدا رسیدید. ای شهدای بزرگوار شما از ذهن و قلوب ما فراموش نخواهید شد و ما هر روز و ساعت و دقیقه شما را به یاد می‌آوریم زیرا شما درس بسیار مهمی را در جان فشانی و شجاعت به ما دادید. سلام بر شما در روزی که به دنیا آمدید و روزی که به شهادت رسیدید.

وی در انتها بیا کرد: به خانواده شهدای کرمان تسلیت عرض می‌کنیم و این عمل بزدلانه از جانب آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کنیم، همچنین یاد و خاطره‌ی شهدای غزه و طوفان الاقصی را گرامی می‌داریم که تا این لحظه به بیش از ۲۴۰۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 717306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.