مراسم بزرگداشت شهدای حادثه خون‌بار کرمان در قم برگزار می‌‎شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای مردم قم را به شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه خون‌بار کرمان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، به دنبال وقوع عملیات تروریستی در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و کشته و زخمی شدن هموطنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای مردم قم را به شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه خونبار کرمان امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ پس از نماز مغرب و عشا هم‌زمان با سراسر کشور در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر دعوت کرد.

مردم شهیدپرور قم دیشب نیز به صورت خودجوش در واکنش به این اتفاق در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر تجمع کردند و شعارهای ضد استکباری سر دادند. تظاهرات سراسری محکومیت این جنایت در قم، بعد از اقامه نماز جمعه، پانزدهم دی از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهدا با حضور گروه‌های مختلف مردم قم برگزار خواهد شد.

مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم هم در پیام‌هایی حادثه تروریستی کرمان را محکوم و خواستار انتقام از قاتلان این شهیدان شدند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید در پیامی با بیان اینکه این حادثه دلخراش، چهره سیاه دشمنان اسلام و ملت ایران را بار دیگر نمایان کرد، اظهار داشت: باید توجه داشت این جریان در اراده مردم عزیز ما و نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی در مقابله با دشمنان خللی ایجاد نخواهد کرد و همچنان بر همان آرمانی که با امام عظیم‌الشأن (ره) و شهدا بسته‌اند استوارند و از انقلاب خود و رهبری معظم حمایت می‌کنند.

دفتر آیت‌الله سیستانی در قم نیز با صدور پیامی ضمن محکومیت این حادثه، به ملت شریف و شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

کد خبر 717285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.