نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: حادثه دلخراش شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در جریان مراسم سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی موجب تأسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

این پیام می‌افزاید: دشمنان حاج قاسم نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم هراس دارند به طوری که تحمل دیدن زائران مزار این شهید والامقام را نداشتند و با یک اقدام ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

در این پیام تصریح شده است: بدون شک این حادثه تروریستی جنایت‌کارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران اسلامی است اما به یقین عشق و علاقه این ملت به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر حمایت از ملت‌های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با این قبیل رفتارهای سخیف و بی‌شرمانه متوقف نخواهد شد و از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن‌مان هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه‌های مقاومت قدم علم خواهند نمود و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی‌های مستکبرین عالم را مستحکم‌تر می‌سازد.

این پیام می‌افزاید: ملت شریف ایران باید بدانند که جریان استکبار جهانی و رژیم اشغالگر اسرائیل همواره در صدد توطئه‌پراکنی بر علیه نظام اسلامی هستند و برای تحقق اهداف شوم خود از هر فرصتی استفاده می‌کنند، بنابراین در چنین شرایطی باید ضمن حفظ و تقویت وحدت ملی نسبت توطئه‌های دشمنان نیز هوشیار باشیم و با تمام وجود از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

این پیام تاکید شده است: این‌جانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدا، شهادت هموطنان بی دفاع کشورمان را به ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار دیار کریمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و برای شهدای این حادثه دلخراش تروریستی، علو درجات مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 717249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.