محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط مسئولان سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مشترک گفتند: اقدام وحشیانه دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن تعداد کثیری از مردم بی‌گناه، نشانگر اوج استیصال آنها در مقابله با شجره طیبه مقاومت در عالم اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مصطفی محامی و محمد کرمی، در بیانیه‌ای مشترک اظهار کردند: واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد، دشمنان ما نه تنها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بلکه از مزار و زائران این وجود پربرکت نیز می‌ترسند.

بی شک این اقدام وحشیانه دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن تعداد کثیری از مردم بیگناه، نشانگر اوج استیصال آنها در مقابله با شجره طیبه مقاومت در عالم اسلام است.

نام شهید سلیمانی به عنوان علمدار مبارزه با ظلم در جهان و به عنوان چهره برجسته مقاومت هنوز لرزه بر اندام مستکبرین و جهان‌خواران می‌اندازد و امروز خون رهروان مکتب ایشان که به دیدار مراد خودشان شتافتند و بر سر سفره حضرت زهرا (س) مهمان هستند، معادلات اساسی عالم را متأثر خواهند کرد.

اقدام تروریستی دشمنان خبیث و اراذل اجیر شده آنها در به شهادت رساندن زائران دلداده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، نشانگر مظلومیت این مکتب و حق و کینه تمام‌نشدنی یاران شیطان از اصحاب حق است.

این‌جانبان ضمن تسلیت واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم مقاوم کرمان، از درگاه خداوند متعال علو درجات شهدای عزیز و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و هم‌چنین سلامتی عاجل مصدومان را خواستاریم.

کد خبر 717235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.