اتخاذ ۹۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان کوهپایه

استاندار اصفهان از اتخاذ ۹۴ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، بمنظور توسعه و آبادانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه، در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: در قالب بیست و هشتمین سفر شهرستانی، به همراه معاونین استانداری و شورای اداری استان از ساعات ابتدایی صبح امروز در شهرستان کوهپایه حاضر شدیم.
وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهای مختلفی از مجموعه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری، طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی و … داشتیم تا به صورت میدانی مسائل و چالش‌های شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دهیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کوهپایه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان کوهپایه نیز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
وی متذکر شد: در جریان این سفر با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه دیدار و گفت‌وگو داشتیم و در نشست ملاقات مردمی بالغ بر ۸۱ نفر از مردم شهرستان به صورت چهره به چهره با مدیریت استان دیدار داشتند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه در مجموع ۲۵ مصوبه، در حوزه عمرانی و زیرساختی ۳۳ مصوبه و در بخش‌های اقتصادی ۳۶ مصوبه اتخاذ شد.
مرتضوی ادامه داد: با تأکیدی که انجام شد درصدد هستیم با تحقق این مصوبات مسائل و مشکلات مردم در این شهرستان کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: چالش در حوزه راهسازی، محیط زیست، نهضت ملی مسکن و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله مواردی بودند که در خصوص هر کدام از آنها مصوباتی اتخاذ شد.
کد خبر 717206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.