مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی انسجام و وحدت اجتماعی است

استاندار اصفهان گفت: دشمن می‌داند که بزرگترین و مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، حضور مردم در امور مختلف است از همین رو تلاش می‌کند تا حضور مردم را در امور کشور کم‌رنگ کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _چهارشنبه سیزدهم دی‌_ در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن، همچنین گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی در سالروز شهادت این شهید والامقام، اظهار کرد: شهید بزرگوار سردار سلیمانی نمادی از زیست مجاهدانه برای اعتلای کلمه الله در سراسر گیتی و فریادرسی و دادخواهی از مظلومان بود.

وی ادامه داد: نگاهی که سردار سلیمانی دنبال می‌کرد در جبهه مقاومت جلوه‌گر و یقیناً اُنس این شهید والامقام با شهادت کم‌نظیر است و به راستی که ما معتقد هستیم حیات آن است که انسان پس از مرگش زنده باشد و این اندیشه و خط فکری سردار شهید سلیمانی بود.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان، تصریح کرد: از ابتدای شروع فعالیت مدیریت استان در دولت سیزدهم تاکنون قریب به ۵۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان احیا و به چرخه فعالیت بازگشتند.

مرتضوی ادامه داد: در استان اصفهان نرخ بیکاری از دوازده و شش دهم درصد به هشت و ۹ دهم درصد رسیده است و این اتفاقات مبارک تنها بخشی از خدمات دولت سیزدهم به مردم است.

وی افزود: البته جبهه دشمن بیکار نمی‌نشیند و از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حتی لحظه‌ای دست از فتنه‌گری علیه مردم کشور ما برنداشته است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن این است که مردم ما به درستی فکر نکنند و امیدی به آینده نداشته باشند.

مرتضوی متذکر شد: دشمن می‌داند که بزرگترین و مهم‌ترین مؤلفه جمهوری اسلامی، حضور مردم در امور مختلف است از همین رو تلاش می‌کند تا حضور مردم را در امور کشور کم‌رنگ کند.

وی عنوان کرد: در این شرایط باید هر فرد در هر جایگاهی که دارد، همبستگی میان مردم را تقویت و امیدآفرینی کند، در غیر این صورت به اصلی‌ترین مؤلفه جمهوری اسلامی که انسجام و وحدت اجتماعی است، خدشه وارد می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان، صبح امروز به شهرستان کوهپایه آغاز شد و در حال انجام است.

کد خبر 717159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.