کرمانشاه فراتر از جناح‌بندی‌های‌ سیاسی به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه برای پیشرفت و ارتقا در سطح کشور، گفت: به‌ لطف خدا امروز کرمانشاه در شرایطی مناسبی برای تحول بنیادین و فراگیر قرار دارد؛ کرمانشاه فراتر از جناح‌بندی‌ها به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از کرمانشاهیان مقیم تهران که امروز _چهارشنبه، سیزدهم دی_ برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه برای پیشرفت و ارتقا در سطح کشور، اظهار کرد: به‌لطف خدا امروز کرمانشاه در شرایطی بسیار مناسب برای تحول بنیادین و فراگیر قرار دارد.

وی افزود: در میان همه مشکلات استان کرمانشاه، مسائل فرهنگی ریشه‌ای‌تر و جدی‌تر است.

امام جمعه کرمانشاه دغدغه‌مندی نسبت به آینده کرمانشاه را وظیفه همه دلسوزان این استان دانست و با مروری بر اهمیت آثار برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، گفت: آینده کرمانشاه به فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی امروز ما وابسته است و بر همه ما واجب است که برای فردای کرمانشاه نیروهایی متعهد و متدین تربیت کنیم.

وی با تصریح اینکه مسیری که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند صراط مستقیم است، گفت: بنده همیشه سعی کرده‌ام که از گروه‌بندی‌های سیاسی اجتناب کنم و همواره از فرامین امامین انقلاب اطاعات کنم؛ کرمانشاه فراتر از جناح‌بندی‌ها به هم‌افزایی همه‌جانبه نیاز دارد.

غفوری با بیان اینکه کرمانشاه شایسته جایگاهی بالاتر از وضع کنونی است، عنوان کرد: در سال‌های آینده، کرمانشاه باید در ردیف اولین استان‌های کشور باشد.

کد خبر 717114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.