نام حاج قاسم و زائرانش برای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه انفجار در کرمان نشان داد که همچنان حاج قاسم فرمانده بزرگ مقاومت است و نام حاج قاسم و زائرانش برای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است.

حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پی حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: انفجاری که امروز انجام شد نشان داد که همچنان حاج قاسم فرمانده بزرگ مقاومت است و نام حاج قاسم و زائرانش برای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است.

وی افزود: حرکتی که امروز انجام شد در راستای حرکت اسرائیلی‌ها در غزه است و همین امروز زنان و کودکان و زائران شهید سلیمانی را به خاک و خون کشیدند. به عقیده من پشت پرده این اقدام تروریستی، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند که تلاش می‌کنند ایران را ناامن کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنهایی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند می‌خواهند نام و یاد او نیز از بین برود و اثرگذار نباشد که کور خوانده اند و به خواست خدا نام و یاد سردار سلیمانی و مقاومت استمرار پیدا می‌کند.

جلالی تصریح کرد: شکی در این نیست که این واقعه کار وابستگان و مزدوران اسرائیل است و مانند غزه که زنان و کودکان هدف حملات هستند، تاکنون تعدادی زن و کودک به شهادت رسیده‌اند، این حرکت علیه جبهه مقاومت انجام شده است.

کد خبر 717103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.