حریق کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی دهق پس از ۹۰ دقیقه تلاش اطفا شد + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق حریق کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی دهق خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حریق در کارخانه ریسندگی و بافندگی واقع در شهرک صنعتی دهق در شهرستان نجف‌آباد ساعت ۱۱:۳۰ امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ گزارش شد.

وی افزود: حریق مذکور با اعزام پنج تیم آتش‌نشانی از شهرک‌های صنعتی دهق، علویجه، شهرک بزرگ و شهرداری دهق و علویجه، پس از ۹۰ دقیقه تلاش، اطفا و محل حادثه ایمن‌سازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این واحد در حال راه‌اندازی بود که بر اثر این حادثه خساراتی به ماشین آلات و تجهیزات و ساختان سه طبقه کارخانه وارد شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: پس از ارزیابی اکیپ فنی آتش‌نشانی و عوامل مربوطه علت وقوع حریق اعلام خواهد شد.

شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه خسارات جانی در بر نداشت، تصریح کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث و حریق در شهرک‌های صنعتی، تمام واحدهای تولیدی و صنعتی باید نسبت به نصب سیستم‌های اعلان و اطفای حریق و رعایت تمام اصول ایمنی در مراحل تولید، انبار، حمل و نقل بار و عرضه محصولات اقدام کنند و تمام واحدهای صنعتی و صنفی باید در برابر حوادث بیمه باشند.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید همچنین نسبت به استقرار تجهیزات و ماشین آلات آتش‌نشانی، احداث ایستگاه و تقویت نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی به همراه آموزش به نیروها و نظارت مستمر بر روند اجرای طرح‌های پیشگیری از حوادث اقدام کنند.

حریق کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی دهق پس از ۹۰ دقیقه تلاش اطفا شد + عکس

حریق کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی دهق پس از ۹۰ دقیقه تلاش اطفا شد + عکس

کد خبر 717100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.