مشکلات بازنشستگان خراسان شمالی پیگیری می‌شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات بازنشستگان استان، گفت: مشکلات قابل رفع در استان، پیگیری می‌شود و سایر مشکلات از سطح کلان مطالبه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه سیزدهم دی_ در دیدار مسئولان کانون‌های بازنشستگی خراسان شمالی اظهار کرد: بازنشستگان کسانی هستند که سال‌های خوب زندگی خود را در خدمت نظام و مردم بوده‌اند.

وی افزود: تکریم بازنشستگان واجب است؛ عزت و احترام کسی که سال‌ها خدمت کرده است باید حفظ شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بازنشستگان گنج‌های تجربه هستند که حاضرند امروز اندوخته‌ها و آموخته‌های خود را سخاوتمندانه در اختیار مدیران قرار دهند و باید این ظرفیت قدر دانسته و از آن استفاده شود.

حسین‌نژاد با اشاره به مشکلات بازنشستگان، گفت: مشکلات قابل حل در استان پیگیری خواهد شد و مشکلات ملی نیز از طریق نامه نگاری و پیگیری‌های کلان از وزرات خانه‌ها، بررسی می‌شود.

وی برای رفع مشکل کشت و صنعت بازنشستگان نیز دستور پیگیری و رفع را صادر کرد.

داشتن زائرسرا در مراکز استان‌ها، استفاده از وجود بازنشستگان به عنوان مشاوران مدیران کل، عملیاتی کردن قوانین مربوط به بازنشستگان توسط دستگاه‌های دولتی، تولیت دستگاه‌های دولتی در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان، استفاده بازنشستگان از امکانات رفاهی دستگاه‌های اجرایی، مشکلات کشت و صنعت بازنشستگان از مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 717090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.