انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند پنج نفره سارقان مسلح تلفن همراه در چابهار که با سلاح گرم گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می‌بردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با کار شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در نهایت محل اختفای سارقان شناسایی و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه و ۱۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقرار متهمان به ۲۷ فقره سرقت در سطح شهرستان چابهار، از شهروندان خواست: از تردد غیرضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 717041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.