شهرستان کوهپایه، مقصد بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از ساعات ابتدایی صبح امروز در شهرستان کوهپایه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از ساعات ابتدایی صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در شهرستان کوهپایه آغاز شد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شهرستان کوهپایه، بازدید از پل راه‌آهن مزرعه شور و مجموعه کارگاهی سجزی، بازدید از زمین احداث دهکده لجستیک، بازدید از پروژه نهضت مسکن ملی تودشک و روستاهای سیل‌زده شمال جندابه، ملاقات مردمی، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه بخش‌هایی از برنامه‌های سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

در روزهای اخیر نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کوهپایه، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار و بیش از ۳۰ مصوبه در راستای عمران و آبادانی شهرستان اتخاذ شد.

همچنین با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان کوهپایه برگزار شد که حاصل آن ۲۰ مصوبه اختصاصی در راستای رونق و رفع موانع تولید و پنج مصوبه عمومی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز استاندار اصفهان را در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه همراهی خواهد کرد.

معاونان استاندار اصفهان ضمن حضور در ملاقات مردمی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز حضور خواهند یافت.

کد خبر 716986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.