بهسازی و آسفالت معابر حاشیه شهر از مطالبات مردم محسوب می‌شود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت توانمندسازی حاشیه شهر بجنورد گفت: آسفالت معابر، بازسازی بافت فرسوده و افزایش فضای سبز از مطالبات مردم این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در دیدار با شهردار بجنورد و جمعی از معاونان اظهار کرد: با توجه به گستردگی خدمات شهری، انتظارها نیز از این شهرداری بسیار بالاست.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعات شهروندان و رشد نامتوازن جمعیتی، باید به نحوی عمل شود که روند خدمات ارائه شده با اختلال جدی مواجه نشود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: باید تلاش شود با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، شاخص‌های عملکردی بهبود پیدا کند و در مسیر تحقق اهداف پیش‌بینی شده موفقیت حاصل شود.

براتی‌زاده ضرورت توزیع عادلانه خدمات را یادآوری و خاطرنشان کرد: توازن نداشتن روند خدمات شهری همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط حاشیه‌نشین مطرح می‌شود که لازم است با مدیریت هدفمند در این راستا و تعریف برنامه‌های جامع شهری به‌ویژه ساماندهی و توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای‌، رفع مشکلات موجود در دستور قرار بگیرد.

وی افزود: برای توانمندسازی مناطق کمتربرخوردار، انجام اقداماتی از قبیل بازسازی بافت‌های فرسوده و واحد مسکونی غیراستاندارد، بهسازی و آسفالت معابر، ساماندهی وضعیت هدایت آب‌های سطحی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی فضای سبز و سایر مؤلفه‌های مورد نیاز این مناطق و رفع سد معابر از جمله ضروریات اساسی بوده است و جزو مطالبات مردم محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: شهرداری‌ها به اعتبار نوع کارکردهایی که دارند و خدماتی که ارائه می‌دهند، یک نهاد کاملاً مردمی به‌شمار می‌روند و به‌تبع بیشتر از همه سازمان‌ها با گروه‌های مختلف در ارتباط هستند، بنابراین نوع عملکردها می‌تواند بر روند اعتمادسازی نقش بسیار مهمی داشته باشد.

براتی افزود: دستگاه قضائی استان با تمام توان و قدرت و بر اساس موازین قانونی از مدیران متعهد، پاکدست، درستکار و خدمتگزار به مردم حمایت می‌کند.

کد خبر 716969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.