گازرسانی به ۲۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از ابتدای سال جاری تاکنون گازرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: با این تعداد گازرسانی تعداد مشترکان واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی، جایگاه سی.ان.جی و نیروگاهی استان همدان به ۴۲۸۰ مشترک افزایش یافته است.

وی افزود: طی ۹ ماه سال جاری، حجم گاز جایگزین صنایع تولیدی استان به ۲۸ هزار و ۶۲۹ متر مکعب در ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: سال جاری ۱۵۷ کیلومتر به خطوط گازرسانی استان اضافه شده است و اکنون شبکه گازرسانی استان همدان ۱۰ هزار و ۱۳۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع شهری و روستایی دارد.

الهیاری تصریح کرد: استان همدان یک هزار و ۷۵ روستا دارد که از این تعداد به ۱۰۴۷ روستا گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به سه روستای دیگر در دست اقدام است.

وی گفت: همدان به عنوان نخستین استان سبز کشور، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی آن از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: در مجموع استان همدان ۶۷۸ هزار و ۴۵ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۴۷ هزار و ۹۹۳ مشترک شهری و ۲۳۰ هزار و ۵۲ مشترک روستایی هستند.

الهیاری ادامه داد: تعداد ۱۱ هزار و ۳۳۷ مشترک طی ۹ ماه سال ۱۴۰۲، به مصرف‌کنندگان گاز استان اضافه شده است.

وی گفت: تعداد انشعابات فولادی و پلی اتیلن شهری و روستایی استان همدان ۳۳۲ هزار و ۴۳۱ مورد است که ۲ هزار و ۸۷۵ مورد آن در سال ۱۴۰۲ نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اضافه کرد: استان همدان ۶۳ ایستگاه سی.جی.اس، ۳۲ ایستگاه سی.جی. اس و تی.بی.اس و ۴۳۴ ایستگاه تی.بی.اس دارد.

الهیاری تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۱۲ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با ۹۱۳۹ انشعاب جدید در استان همدان احداث شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۳۸ هزار و ۲۶۷ مشترک جدید در استان همدان از نعمت گاز برخوردار شدند که ۷۸۸ اشتراک آن صنعتی بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 716962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.