وحدت رمز پیروزی در مکتب حاج قاسم بود

در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آمده است: در مکتب حاج قاسم وحدت رمز پیروزی بود؛ او ملت را از سویدای دل دوست داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت‌های مظلوم منطقه در حالی به استقبال چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها می‌روند که امواج طوفان‌الاقصی خانه‌ی پوشالی صهیونیسم غاصب را ویران ساخت و فرزندان مقاومت جلوه‌ای بدیع از شهامت و شجاعت را در عین مظلومیت به رخ جهانیان کشیدند. حاج قاسم اگر چه اکنون در میان ما نیست، اما روح بلندش نظاره‌گر افتخارآفرینی گروه‌های مقاومت است که پوزه اشغالگران را به خاک مذلت مالیدند. نهالی که حاج قاسم بنیان گذارد و با خون شهدای گلگون‌کفن آبیاری شد، اکنون درخت تنومندی است که از سوریه تا عراق، از فلسطین تا یمن و در سراسر منطقه، قدرت استکبار را به چالش می‌کشد و معادلات را برهم می‌زند.

سردار سلیمانی فقط مرد میدان نبود، او فاتح قلب‌ها بود. او با بصیرت عمیق خود ارزش‌های والای حضرت روح‌الله را احیا کرد و با ولایت‌مداری خود نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برای تمام آحاد ملت ایران است.

بی‌شک حاج قاسم یک مکتب بود و در مکتب سلیمانی آنگونه که خود گفت: «باید تلاش کرد که دیده نشد، خدا خودش می‌بیند و باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم. آن‌کس که باید ببیند، می‌بیند.»

در مکتب حاج قاسم وحدت رمز پیروزی بود. او ملت را از سویدای دل دوست داشت و مردم ایران نیز او را با همه وجود دوست داشتند. حاج قاسم بود که به میدان داران مدعی می‌گفت: «من و آدم‌های خودم، من و رفقای خودم،. من و مریدهای خودم، این بی‌حجاب است‌، این باحجاب است. این چپ است، آن راست است، این اصلاح‌طلب است، او اصولگرا است، خوب پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید؟»

مکتب سلیمانی مکتب مقاومت، قدرت و صلابت در برابر دشمنان و گفت‌وگو، تعامل با دوستان بود. اکنون که به موعد انتخابات نزدیک می‌شویم خوب است نگاهی بیندازیم به کردار و منش آن شهید والامقام که هیچ‌گاه خود را در رقابت‌های پست و سخیف وارد نکرد و همواره بر همدلی مردم تأکید داشت. مردمی که بصیرت سلیمانی را شناختند و با امواج میلیونی خود پیکر او را بدرقه نمودند، در صحنه انتخابات نیز حماسه خواهند آفرید و دنیاطلبان را از مبارزه با نظامی که خون‌بهای آن، خون سرخ سلیمانی و یارانش است مأیوس خواهند نمود.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، بر ادامه راه آن اسطوره مقاومت، قدرشناس ایران را به حضور باشکوه در مراسمات سالگرد شهادت حاج قاسم دعوت می‌نماید.»

کد خبر 716939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.