روزانه ۱۳۰ تن زباله در بجنورد جمع‌آوری می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از جمع‌آوری روزانه بین ۱۲۵ تا ۱۳۰ تن زباله خبر داد و گفت: چهار غرفه برای دریافت پسماند خشک از مردم در سطح شهر تعبیه شده است.

مجید شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: روزانه ۱۲۵ تا ۱۳۰ تن زباله توسط ۱۱ دستگاه ماشین آلات در بجنورد جمع آوری می‌شود.

وی در خصوص تفکیک از مبدا زباله‌ها، افزود: اکنون توسط سازمان مدیریت پسماند و توسط همکاران شهرداری این تفکیک صورت می‌گیرد؛ در سطح شهر چهار غرفه بازیافت پسماند خشک داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در قبال ارائه این پسماندها وجه نقد و یا کالاهای بهداشتی دریافت کنند.

شادکام خاطرنشان کرد: حدود دو هزار مشترک فعال برای تفکیک از مبدا داریم و شهروندان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و همکاران شهرداری بلافاصله در درب منزل آنها حاضر می‌شوند و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور تحت پوشش قراردادن تمام شهر در تفکیک از مبدا، مزایده طرح را بارگذاری کرده‌ایم و در پایان ماه شرکت خصوصی برنده معرفی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد با اشاره به لزوم افزایش غرفه‌های تفکیک از مبدا زباله به علت دسترسی آسان‌تر مردم، گفت: در قرارداد با شرکت خصوصی این امر گنجانده شده است.

شادکام افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز پیمانکاری مشخص شد، اما به تعهدات خود عمل نکرد و به همین خاطر قرارداد فسخ شد.

کد خبر 716937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.