لیست ورودی و خروجی به باشگاه نداده‌ام / فشار زیاد روی داوران باعث عصبی‌شدن آنان شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اتفاقاتی در باشگاه افتاده که فعلا نمی‌توانم درباره آن‌ها صحبت کنم اما هنوز لیست ورودی و خروجی مشخصی به باشگاه نداده‌ام.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مهره‌های ارزشمند دارد و باشگاه بزرگ و محترمی است. ما نیز با ذوب‌آهن مسیر جدیدی ترسیم کرده‌ایم و در مسیر همان باور حرکت و سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم. هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و از لحاظ تاکتیکی پیچیدگی خوبی در زمین ارائه می‌کنند. امیدوارم بازیکنان در نهایت سلامت زمین را ترک کنند و تیمی که محق است بتواند پیروزی را به‌دست بیاورد.

وی درباره نقل‌وانتقالات زمستانی و اینکه آیا لیست ورود و خروج به مدیران باشگاه تحویل داده است افزود: نقل‌وانتقالات نیم‌فصل اجتناب‌ناپذیر است و باتوجه به مصدومیت آرش قادری و سبحان خاقانی دو جای خالی داریم و باید ابتدا اگر توانستیم برای آن‌ها جایگزین انتخاب کنیم. فعلاً نمی‌گویم لیست خروجی داریم چرا که اتفاقاتی درباره تیم افتاده که پسندیده نیست هم‌اکنون صحبت کنم. دو نوبت جلسه با اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه گذاشته‌ایم و باتوجه به بضاعت مالی تلاش می‌کنیم با تدبیر نقاط ضعف را پر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم. باید با تدبیر در نقل‌وانتقالات فعالیت کنیم چرا که نیاز است ابتدا درباره بازیکنان تحقیق کنیم و باید انتخابات شایسته برای ذوب‌آهن داشته باشیم. درباره لینک شدن نام امیرارسلان مطهری و کاوه رضایی و.. باید بگویم همه بازیکنان محترم هستند اما در بازار عرضه و تقاضا باید همه‌چیز یکسان باشند و هزینه مهم است.

محمد ربیعی خاطرنشان کرد: آمارهایی داریم که موقعیت‌های خلق‌شده‌مان خوب نیست، تیم ما در یک‌سوم خوب می‌رود، اما پس از آن در منطقه جریمه عملکرد خوبی ندارد و باید حملات بیشتری تولید کنیم. در فصل جاری شش بازی خانگی داشتیم مقابل هوادار و فولاد که ده‌نفره بودیم موقعیت خلق کردیم و مالک بازی بودیم اما در چهار بازی بعدی مقابل بالانشین لیگ برتر بود که نتوانستیم نتایج مناسبی به‌دست بیاوریم. در بازی‌های بیرون از خانه دستاورد بزرگی ایجاد کرده‌ایم اما مقیاس دو جدول در انتهای فصل مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌تر از رتبه، باور نو در ذهن بچه‌ها در جهت ارتقا بود که بزرگ‌ترین دستاورد من است. نتایج کم و زیاد می‌شود اما ذهنیت متفاوت برای اقدامات جدید برای من در یک باشگاه جدید دستاورد محسوب می‌شود؛ البته پیش آمده در تیم‌هایی کار کرده‌ام که این باور بوده اما شاخ و برگ دیگری دادم. درباره سربازها به‌وقت آن صحبت می‌کنم؛ به‌هرحال فدراسیون قوانینی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نکات کوچکی در باشگاه بوده که اگر مدیرعامل تشخیص دهد درباره آن‌ها صحبت می‌کند؛ قرارداد مجدد چند بازیکن که به شکل‌هایی صورت گرفت باید مورد بررسی قرار بگیرد. علاقه‌مند هستم اگر تیم ذوب‌آهن دیده می‌شود با نگاهی باشد که اگر بازیکنی لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارد به تیم ملی برود و اگر بازیکنی از تیم ما در لیست نباشد است گلایه ندارم. امیدوارم در بازی فردا تمام بچه‌ها با تمرکز و تلاش حاضر شوند.

محمد ربیعی در پایان درباره اتفاقات داوری گفت: کارشناسی‌ها مشخص است، اگر فشار روی داوران نباشد آن‌ها بهتر سوت می‌زنند. در هفته‌های اخیر فشار روی داوران زیاد بوده و احساس می‌کنم در قضاوت عصبی هستند. به‌عنوان مثال در بازی فولاد دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند اما من سعی می‌کنم با نرمش درباره قضاوت داوران نظر بدهم تا فشار کم باشد و عادلانه سوت بزنند. داور مقابل صنعت‌نفت عالی سوت زد و برای داور بازی فردا آرزوی قضاوت بدون اشتباه دارم. به‌هرحال var نیاز اصلی است و امیدوارم در سریع‌ترین زمان به لیگ برتر ایران بیاید.

کد خبر 716885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.