پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ دی ۱۴۰۲

برای بازار فردا که آخرین روز هفته است احتمال افت پنج تا ۱۰ هزار واحدی برای بازار فردا قابل تصور است، پیش بینی می‌شود ارزش و حجم معاملات نیز کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وضعیت رکود تداوم یافت و همانطور که روز گذشته پیش بینی شد بازار امروز هم منفی بود، ارزش معاملات به سطح چهار هزار ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات نیز برابر با ۷ میلیارد ۴۵۵ میلیون برگه سهم بود.

در بازار امروز مجدد نمادهای بزرگ بیشترین تأثیر منفی را بر روی بازار داشتند، فولاد، فملی، فارس، شپنا، شپدیس، شبندر، حکشتی بیشترین تأثیر منفی را داشتند، در بازار فرابورس نیز وضعیت خوب نبود و شاهد افت ۹۸ واحد این شاخص بودیم.

بخش عمده‌ای از نقشه بازار به بخش اوراق اختصاص پیدا کرده است، به نظر می‌رسد سیاست‌های مرتبط بر بازار پول بر روی بازار سرمایه تأثیر به سزایی داشته است.

با وجود شرایط کنونی محرکی برای بازار سرمایه وجود ندارد و احتمال تداوم وضعیت رکودی بازار وجود دارد، پیش بینی افت بازار سرمایه قابل توجه است.

برآورد می‌شود بازار فردا که آخرین روز هفته است احتمال افت پنج تا ۱۰ هزار واحدی برای بازار فردا قابل تصور است، پیش بینی می‌شود ارزش و حجم معاملات نیز کاهش یابد.

کد خبر 716853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.