آخرین وضعیت اتهامات امیر تتلو

سخنگوی قوه قضائیه گفت: امیرحسین مقصودلو چند پرونده در حوزه قضائی استان تهران مدنظر رسیدگی دارد که یکی از این پرونده‌ها در ناحیه ۳۳ دادسرای عمومی انقلاب تهران در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تفهیم اتهام در مورد این فرد قرار بازداشت موقت صادر شده است و این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میزان، مسعود ستایشی امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در نشست خبری خود درباره آخرین وضعیت اتهامات امیرحسین مقصودلو (تتلو) و این سوال که به غیر از شکات خصوصی، مدعی‌العموم نیز وارد شدند یا خیر و بحث فساد فی‌الارض مطرح است یا خیر؟ اظهار کرد: این فرد چند پرونده در حوزه قضائی استان تهران مدنظر رسیدگی دارد که یکی از این پرونده‌ها در ناحیه ۳۳ دادسرای عمومی انقلاب تهران در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تفهیم اتهام در مورد این فرد قرار بازداشت موقت صادر شده است و این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

وی در مورد پرونده‌های دیگر این فرد افزود: یکی از پرونده‌ها به اتهامات مقید در پرونده تحقیقات صورت گرفته و تفهیم اتهام به عمل آمده و کیفرخواست صادر شده است و پس از بازگشت وی به کشور، بازپرس در موقعیت او حاضر شده و پرونده با کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است؛ پرونده در این موضوع هم متضمن قرار بازداشت موقت است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: نسبت به دو پرونده دیگر این فرد رأی غیابی صادر و به وی ابلاغ شده است و اگر اعتراضی از سوی وی انجام شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 716804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستایش IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    40 11
    تتلو ازاد بشه تورو خدا خواهش میکنم ازادیش کنید
  • امير IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    8 2
    بله