تخصیص ۱۸۱ قطعه زمین به ۲۴۵ خانواده در طرح جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تخصیص ۱۸۱ قطعه زمین به ۲۴۵ خانواده قزوینی در طرح جوانی جمعیت خبر داد.

سید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به تعهدات دولت در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان قزوین، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین زمین‌های با مالکیت دولتی در شهر جدید مهرگان را جهت کاربری مسکونی در نظر گرفته است.

وی افزود: مراحل تهیه طرح و اقدام برای تغییر کاربری اراضی در دست اقدام بوده و قیمت گذاری به کارشناسان قوه قضائیه ارجاع شده است.

دبیر شورای تأمین مسکن استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی مسکن و ضرورت استفاده از ظرفیت روستاهای همجوار و جاذب، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن استان در دو روستای رشتقون و نجم آباد که در حد فاصل کمتر از ۱۵ کیلومتری قزوین است، پهنه‌های قابل توجهی در نظر گرفته و سیر الحاق بافت نیز در حال طی شدن بوده و این مناطق با موقعیت مناسب و دارای امکانات کامل خدماتی است.

هاشمی با بیان اینکه از ظرفیت شهر شریفیه برای استفاده از طرح جوانی جمعیت استفاده خواهد شد با اشاره به قطعات زمینی که تاکنون واگذار شده است، گفت: تاکنون ۱۸۱ قطعه زمین با ظرفیت ۲۴۵ خانواده تخصیص داده شده که به تعداد ۱۴۸ خانواده واگذار قطعی و الباقی در حال اقدام است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی همواره برای پاسخگویی به مردم شریف استان آمادگی دارد، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تمام تلاش خود را جهت تأمین زمین و واگذاری زمین به خانوارهای سه فرزندی و بیشتر و همچنین کلیه خانوارهای مشمول طرح جوانی جمعیت انجام می‌دهد تا این امر به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

کد خبر 716776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.