ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان در بوستان جنگلی غدیر قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در بوستان غدیر گفت: در سال جاری بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای توسعه کمی و کیفی خدمات‌دهی در این بوستان هزینه شده است.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه بوستان غدیر یک موقعیت فرامنطقه‌ای برای شهروندان برای گذران اوقات فراغت دارد، اظهار کرد: سال جاری اقداماتی همچون جدول‌گذاری بوستان غدیر حدود ۱۰۰۰ متر طولی، نصب ست ورزشی دو ست هشت عددی، تعمیر روشنایی پایه‌های روشنایی بلند و کوتاه ۱۰۸ عدد و تعویض چراغ‌های بوستان غدیر و نصب چراغ‌های کم‌مصرف جدید انجام شده است.

وی افزود: اجرای لوله‌گذاری و کاشت نهال باغچه‌های بوستان غدیر، نصب نیمکت و سطل زباله به تعداد ۶۰ عدد، نصب مبلمان مورد نیاز بوستان و تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی بوستان از دیگر اقدامات انجام شده در بوستان غدیر در سال جاری است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بر تاکید همکاری شهروندان در نگهداری از بوستان‌ها، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در نگهداری از بوستان‌ها از جمله درختان و فضای سبز و لوازم نصب شده یاری‌رسان مدیریت شهری باشند تا با کاهش هزینه‌ها شاهد افزایش روزافزون خدمات‌دهی به شهروندان و شهری هرچه آبادتر باشیم.

کد خبر 716750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • tbryzyamyr900@gmail.com IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    یدونه وسایل بازی نداره یه دونه نیمکت ندار بوستان غدیر امکانات صفر