توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۵ هزار بسته کمک‌معیشتی در میان نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در این همایش اظهار کرد: امروز ما به فضل الهی شاهد هم‌افزایی جدی در بین نیروهای انقلابی برای لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری و خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: این اقدامات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوسته استمرار دارد و در این مرحله آزادسازی تعداد ۳۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد آزاد، توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه و توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان صورت گرفت است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در آستانه سالگرد شهادت اسطوره اخلاص، شجاعت، دینداری و همه ویژگی‌هایی که در افراد متعدد دیده می‌شد، هستیم.

شفائی تصریح کرد: حاج قاسم افتخار ایران و اسلام است و همیشه در صف اول مبارزه قرار داشت. حاج قاسم به ما یاد داد که باید در خاکریز اول با دشمن مواجه شویم و هرگز نباید خط اول جنگ را رها کنیم. حاج قاسم مانند خورشید در سپهر جهاد و شهادت درخشید.

وی تاکید کرد: پیام تأیید حرکت جهادگران توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۸ موجب ایجاد امیدواری و روحیه در بین جهادگران شد و باعث شد تا حرکت پر خیر و برکت خدمت مومنانه با روحیه بیشتری در کشور امتداد پیدا کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما باید این حرکات ارزشمند را هم در زمینه کیفی و هم کمی افزایش دهیم، ما امروز بیش از دو هزار گروه جهادی در سطح استان داریم. این تکلیف بر همه ما واجب است که فرمایش ایشان را با جدیت پیگیری کنیم، ارتقای فکری و عملی جهادگران بسیار مهم است که ما در این زمینه به‌صورت جدی در حال پیگیری این فرمایش هستیم.

شفائی با بیان اینکه باید باور همه ما این باشد که اگر قدمی برای خدمت به مردم بر می‌داریم سود خدمت‌دهنده بیشتر از سودی که به خدمت گیرنده می‌رسد است، افزود: ما باید جامعه هدف خود را در زمینه خدمت‌رسانی مشارکت دهیم و همه مردم را برای شرکت در این کار خیر دخیل کنیم.

وی گفت: ما باید برای اثرگذاری بیشتر برنامه‌های خود به‌گونه‌ای عمل کنیم که اقدامات ما با هم‌افزایی و همراهی یکدیگر انجام شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: اقدامات صورت گرفته در این رزمایش از جمله حرکت ارزشمند آزادسازی زندانیان غیرعمد، توزیع جهیزیه به زوج‌های جوان و توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه بسیار ارزشمند است و این قدم‌ها خیرات و برکات فراوانی دارد.

کد خبر 716733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.