سومین جلسه پیاپی شورای شهر اهواز نیز به حد نصاب نرسید

سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز سه‌شنبه نیز با دستور کار بررسی وضعیت شهردار اهواز به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سومین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار بررسی وضعیت شهردار اهواز برای ادامه کار امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ به علت غیبت پنج نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

سید محمدعلی پورموسوی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: واقعیت امر این است که چنین جلساتی به صورت فوق‌العاده در سال قبل نیز به تشخیص رئیس شورا تشکیل می‌شد با این حال اگر همکاران می‌گویند باید همه اعضا برای فوق‌العاده بودن جلسه تصمیم گیری کنند باید در جلسه حاضر و رأی گیری انجام شود.

وی افزود: همه‌ی این جلسات ۲۴ ساعت قبل برنامه‌ریزی و به اعضا نیز اعلام شده است و بر اساس قانون نیز این اقدام وجود دارد با این حال در ماه‌هایی تعداد جلسات به ۷ جلسه در ماه نیز داشته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: شهردار اهواز مصاحبه‌ای در خصوص این شرایط کرده است و گفته که شهر معطل شده است و تصمیمات شورای شهر غیر کارشناسی است، باید این سخنان خود را توضیح داده و و بگویند چگونه تصمیمات ما غیرکارشناسی است علاوه بر آن در حالی است که در همین شرایط جلسه فوق‌العاده برای خرید اتوبوس بررسی و با وجود اینکه امکان وجود شبه در آن وجود داشت، تصویب شد.

پورموسوی با اشاره به اینکه اجازه رخداد مسائل فسادزا را نمی‌دهیم اضافه کرد: تفریغ بودجه شهرداری باید رد می‌شد، چراکه مسائلی و امکان فساد وجود داشت، با این حال امیدوارم همکاران ما در شورا در مقابل قانون تمکین کنند و در جلسات حاضر شوند.

کد خبر 716725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.