۱۸۴۱ خودرو متخلف در گیلان اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راه استان گیلان از برخورد قانونی با رانندگانی که وضعیت خودرو خود را تغییر داده‌اند، خبر داد و گفت: طی ماه گذشته هزار و ۸۴۱ دستگاه خودرو متخلف در گیلان اعمال قانون شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاور صفاری، اظهار کرد: پلیس با معدود رانندگانی که نسبت به اجرای مقررات بی‌توجه هستند و مبادرت به نقض قوانین می‌کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن اتومبیل از حالت استاندارد، کاهش ضریب ایمنی و بروز خطراتی برای خود راننده و همچنین سایر افراد می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه پلیس راه گیلان با افرادی که وضعیت ظاهری و فنی خودرو تغییر می‌دهند، قاطعانه برخورد می‌کند و با چنین وضعیتی به آن‌ها اجازه تردد نخواهد داد، خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته هزار و ۸۴۱ دستگاه خودرو متخلف در گیلان اعمال قانون شده‌اند.

صفاری تصریح کرد: خودروهایی که چنین وضعیتی داشته باشند ضمن اجرای دقیق قانون جهت اصلاح و رفع نقص به تعمیرگاه اعزام و تا زمان اصلاح کامل از هرگونه خدمات به آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

کد خبر 716649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.