توقیف ۸ فروند قایق صیادی غیرمجاز دریای مازندران

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران از توقیف هشت فروند قایق صیادی غیر مجاز و ۲۰ دستگاه لنسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۵ متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سرهنگ محمد ملکی امروز _دوشنبه یازدهم دی_ در پایان عملیات گشت دریایی و ساحلی ستاد یگان حفاظت منابع آبزیان استان و پایگاه‌های نوشهر و تنکابن این عملیات را در راستای مأموریت‌های یگان حفاظت منابع آبزیان استان در جهت حراست و حفاظت از منابع آبزیان عنوان و اظهار کرد: این بازرسی همچنین مبارزه با صیادان غیر مجاز در دریا و در اجرای تأکیدات معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، استاندار مازندران و مدیرکل شیلات استان انجام شد.

وی افزود: این بازدید به منظور حفاظت، امنیت و صیانت از سرمایه‌گذاران طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی، نیروهای گشت ستاد یگان و پایگاه‌های نوشهر و تنکابن به صورت دریایی و ساحلی در روز گذشته دهم دی‌ماه صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران از توقیف هشت فروند قایق صیادی غیر مجاز و ۲۰ دستگاه لنسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۵ متهم را دستگیر شدند.

ملکی با تاکید بر اینکه نیروهای این یگان در سراسر استان با جدیت و به صورت شبانه‌روزی در جهت برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاران طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی تلاش دارند، اظهار داشت: آنها نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور و تحقق رشد تولید و بر توسعه اقتصاد دریا دارند و این گشت‌ها و عملیات در سراسر قلمرو عملیاتی یگان از میانکاله بهشهر تا رامسر ادامه دارد.

کد خبر 716632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.