تخریب ۸ باب مغازه در راستای بازگشایی بلوار غدیر

مدیر منطقه سه شهرداری اراک ازتخریب هشت باب مغازه در راستای بازگشایی بلوار غدیر خبر داد.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: بازگشایی بلوار غدیر از پروژه‌های شاخص شهرداری اراک و شورای اسلامی دوره ششم است.

وی افزود: بازگشایی بلوار غدیر به عنوان پروژه شاخص شهرداری اراک و شورای اسلامی دوره ششم، با جدیت توسط منطقه سه شهرداری پیگیری می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک تصریح کرد: در ادامه بازگشایی بلوار غدیر به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در بحث بازگشایی معابر شهری، هشت باب مغازه واقع در محدوده مصلی تا محله فیجان تخریب شد.

وی افزود: در ادامه عملیات بازگشایی بلوار غدیر که در سه فاز محدوده‌ای شامل انتهای بلوار غدیر تا بازار سنجان، بازار تا مصلی و از مصلی تا محله فیجان در دستور کار قرار دارد، عملیات تخریب هشت باب مغازه واقع در محدوده مصلی تا فیجان، انجام شد.

رضایی تاکید کرد: بازگشایی بلوار غدیر با هدف بهبود ترافیک و عبور و مرور شهری و همچنین اتصال مستقیم این بلوار به جاده قره کهریز، در دست اجراست.

وی اضافه کرد: در راستای بازگشایی این معبر شهری، ۱۲ پلاک تملک و تخریب شده و امروز نیز هشت پلاک دیگر مورد تخریب قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: همچنین پرونده ۱۱ ملک دیگر نهایی و در مرحله توافق با مالکان است.

وی خاطر نشان کرد: منطقه سه شهرداری اراک این آمادگی را دارد تا هر ملکی را که در مسیر بازگشایی بلوار غدیر و شامل عقب نشینی است، با توافق و تفاهم نامه در کمترین زمان ممکن پیگیری و به نتیجه برساند.

کد خبر 716626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.