کشف ۲۹۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۹۵ کیلو گرم تریاک، یک قبضه کلت کمری و ۱۰ عدد فشنگ در بازرسی از خودروی توقیفی در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار هادی رفیعی کیا اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه در پی اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر از سوی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و مرکزی مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و مرکزی در عملیاتی موفق به توقیف این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار رفیعی کیا در پایان با قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و استان اصفهان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 716624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.